TOIMITUS JA MAKSUTAVAT

100€ ylittävissä tilauksissa on ilmainen toimitus.

Alle 100€ tilauksissa toimituskulu on 6,90€/lähetys.

Nouto myymälästä kaikille tilauksille ilman lisäkuluja.


 

Toimitusaika varastotuotteille 1-4 arkipäivää. 

 

Tilaaminen tapahtuu verkkokaupan kautta. Tilatessaan asiakas sitoutuu ostamaan tilauksen sisältämät tuotteet ja tilaukseen sisältyy maksuvelvollisuus. Tilauksesta asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa. Lähetämme tuotteet heti kun olemme saaneet maksuvahvistuksen maksusta sähköisesti tai jollakin muulla luotettavalla tavalla. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.


Asiakaspalvelu:


Verkkokaupan asiakaspalvelun sähköpostiosoite on asiakaspalvelu@venkos.fi. Muista ilmoittaa sähköpostilla aina myös puhelinnumero, josta tavoitamme sinut tarvittaessa. Vastaamme asiakaspalvelun sähköposteihin samana työpäivänä tai seuraavan arkipäivän aikana. Palvelemme arkisin klo 10:00-19:00 myös puhelimella numerossa +358 40 258 8016


Hintatiedot:


Verkkokaupan hintatietoja seurataan jatkuvasti. Varaamme oikeuden teknisestä tai inhimillisestä virheestä johtuviin hintakorjauksiin. Hinnat ilmoitetaan euroissa (€), ja hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Mikäli tilauksen maksun yhteydessä haluat varmistaa hintaan sisältyvät tuotteet/värit, laita lisätietoihin sinua askarruttava asia ja saat kysymykseesi aina vastauksen ja vahvistuksen ennen toimitusta.

 

 

VAIHTO- JA PALAUTUS

 

Kaikista palautuksista pitää aina tehdä peruuttamisilmoitus etukäteen asiakaspalveluun lähettämällä sähköposti osoitteeseen asiakaspalvelu@venkos.fi Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista tai matkahuollosta ei riitä tilauksen perumiseen.

Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että peruutusilmoitus on tehty. Lähetyksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen perumiseksi.

Noutamattomista lähetyksistä veloitamme asiakkaalta toimitus-, palautus- ja käsittelykuluina vähintään 20€.

 

Avaamattomilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksen tai tuotevaihdon ehtona on, että tuote ja sen alkuperäinen pakkaus ovat virheettömiä ja myyntikelpoisia. Palautuskulut virheettömistä tuotteista maksaa ostaja. Hygienia tuotteilla, geeleillä, nesteillä, kalusteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Vaihto- ja palautus myymälässä Venkos NailStudio&Store osoitteessa Kauppakatu 20 LH A, 53100 Lappeenranta veloituksetta.

 

Ostaja on velvollinen pakkaamaan palautettavat tuotteet niin, että ne tulevat ehjänä perille.

 

Noudatamme kuluttajasuojalakia ja Kuluttajaviraston ohjetta etämyynnistä.

 

Maksu palautetuista tuotteista palautetaan asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille viimeistään 2 vkon kuluessa palautuksen saapumisesta.

 

Korvaamme viallisen tai vahingoittuneen tuotteen toimituskulut kuittia vastaan.

 

Toimita tuote osoitteeseen:

Venkos NailStudio&Store

Kauppakatu 20 LH A

53100 Lappeenranta

Suomi

 

Ennen palautusta ole yhteydessä meihin sähköpostitse asiakaspalvelu@venkos.fi ja kerro viestissä seuraavat tiedot:

Etu- ja sukunimi

Yhteystiedot

Tilausnumero

Kuvaile mahdollisimman tarkkaan syy palautukseen ja tarvittaessa voit liittää kuvan.

Emme vastaa lähetyksiä jotka on lähetetty postiennakolla tai vastaavalla tavalla.

 

Sähkölaitteiden Takuu

Tuotetiedoissa on ilmoitettu sähkölaitteille tuotekohtainen takuu ja sen pituus. Takuu kattaa laitteen takuuaikana esiin tulevat valmistusvirheet. Takuu ei kata normaalia laitteen kulumista ja siitä johtuvia vikoja eikä esim. UV-polttimoiden kulumista. Tuotteita täytyy myös käyttää ohjeiden mukaisesti ja esimerkiksi ylikuormittaminen ei ole takuun alainen vika.

Takuu ei sisällä tuotteen toimituskuluja takuuhuoltoon vaan asiakkaan täytyy maksaa toimituskulut itse tai tuoda laite myymäläämme huoltoon. Takuuhuollon jälkeen tuote toimitetaan asiakkaalle takaisin edullisimmalla tavalla.

 

Virhe ja vastuuvapaus

  • Myyjä ei ole vastuussa asiakkaalle aiheutuneista välillisistä kustannuksista

  • Myyjä ei ole vastuussa tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuneista kustannuksista

  • Myyjä ei ole vastuussa tuotteesta jos tuotetta on käsitelty tai muutettu

  • Myyjä ei ole vastuussa lähetyksestä jos asiakas on ilmoittanut väärän toimitusosoitteen

  • Myyjä ei ole vastuussa toimituksen viivästymisestä jos se johtuu lakosta, lähetyksen katoamisesta tai myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisista tekijöistä